THE DAY

En kort sammanfattning om denna dag innan jag kryper upp i sängen.

Först var jag hos tandläkaren som sprutade äckligt bananflour i munnen... han sa att mina tänder såg fina ut och inte hade några problem alls. Gött!
Sen kollade jag på två avsnitt av (trot eller ej) Eva & Adam, som jag hittade inspelade från när jag var liten. hihi! Jag måste faktiskt säga att det var mycket bättre när man var liten. Men barnsligt roligt vart det.
Efter det hade jag ingenting att göra. Så jag började med en ny design. Som nu ikväll blev helt klar.
Under kvällen har jag även vart uppe hos min syster och hennes familj lite längre "in" på den otroligt stora ö som vi bor på. Där åt vi mat och lekte med lilla Jolie.
Nu ska jag koka lite gott te och lägga mig i sängen och somna till någon riktigt mysig film.




(Gammal halloween-maskerad bild)


Kram!

Kommentarer
Sandra E

Va cool den nya designen blev! :D

2011-02-19 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0