ICE COFFEE

Plugg plugg plugg...
Jag har iallafall skrivit en mall över hur jag ska redovisa mitt foto på engelska. Även läst svenska-häftet om språkhistoria. Överstrykningspennor är också använda i häftet! Duktigt! Njaa... sådär. Ganska lite gjort ändå. Men man får ju se det så att jag har städat hela duschen, diskat i massor... städat mer eller mindre huset.

Jag gjorde även en väldigt god iskaffe förut när jag läste. Otroligt gott! Men ännu godare på sommaren såklart!
Kaffet är från Malaysia, så det är tyvärr svårt att köpa mer. Men jag har det som ett sånt kaffe som man bara tar ytterst sällan. haha, ni förstår...

I mitt kaffe hade jag:
1 "portions" påse kaffe
1 tesked mjölk
90 ml kokt vatten
Detta ska ungefär fylla halva glaset
Häll nu i socker om du vill ha. Men tänk på att röra om ofta om du häller i socker.
Fyll resten av glaset med isbitar
Mums vilken god uppiggande sommardrink du just har gjort!


Ice Coffee


Språkhistoria...



Snart kommer solsidan! Nu ska jag bara slappa framför tvn och ta det lugn!
Jag hittade en otroligt rolig låt på spotify förut! Fastnar som klister på hjärnan...



Skrattade sååå mycket första gången jag hörde den! nu sjunger man med istället... helt galet! hahah




Kramkram!

Kommentarer
sillan

heey hur lägger man in låtar på blogg de funkar inte när ja trycker på HTML

2011-03-19 @ 21:57:35
URL: http://cuteegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0