HOME ALONE

Tjohej!
Igår sov jag hemma hos min syster och hennes lilla familj. Myysigt!
Men idag var jag inne i stan och först röntkade mitt knä och träffade Carro på frölunda torg. Sen åkte vi till nordstan där vi spelade hockey (såndär bordshockey när man drar i olika "pinnar" för att flytta gubbarna) Jag var finland och Carro var sverige. Som alltid så är ju sverige mycket bättre än finland. Carro krossade mig med 9-6. På samma ställe fanns även två frölunda indians spelare på plats för att spela lite bordshockey och även tävla i straffar. Fast vi tyckte mer det var roligare att kolla på. Efter ett tag kom Agnes Gårdmark och då tog vi en "fika" på McDonalds (lite dåligt planerat med både tid och uppläggning så att säga) hahah, men det var trevligt det med!
Nu väntas en skön tv-kväll med Let's Dance och popcorn. Men vem ska man hålla på nu när Andreas Weise har åkt ut?

Nu när mamma och pappa är borta är det så stort och ensamt i huset. Visst det är skönt och lungt, men det är väldigt mörkt och läskigt ute.
Hur kommer det säg att det alltid är mycket lättare att städa och ta tag i saker när man är ensam hemma?
Har städat köket! Imon får jag ta tag i mer efter en go fika med bästa Carolin och Bastian.

Nu kommer snart Simon också. Han ska sova här. Trevligt varé!


Såhär fin utsikt fick jag ikväll av en helt underbart vacker måne


Orange och fin!

Synd bara att mitt stora objektiv är på andra sidan jordklotet just nu. Men detta funkade det med.

Gókväll och mysig riktigt mycket en fredagkväll som denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0