UNDERHÅLLNINGSTEST.....

Tänkte lägga in ett gammalt test som jag hittade på min förra blogg, för skoj skull.
Jag vet att texten är ful men den följde med sån...

Utseende:
Hårfärg: blont
Längd: 162 kanske
Skostorlek: 38-39
Ålder: 16

Kärlek:
Har du en kille just nu?: nee
Gillar du någon?: hmm... vet inte

Vem ? vet inte?
Har du haft många killar? njae, 1 seriöst, men annars e de typ som barn....


Smak & Stil:
Vad har du på dig nu ?: jeans, tunika, tröja, tofflor, underkläder å strumpor
Hur ser dina trosor ut? mönstrrade
Har du någon Bh?: såklart
Hur beskriver du en ''fjortis"? osäker, vill passa in, lite rädd kanske, mår kanske dåligt över nått ...
Hur beskriver du en "plugghäst"? en vanlig människa fast med större intresse för läsning/läxtid än andra
Har du bytt stil någon gång?: jaa
Vem är din förebild? mina systrar


Bad Days:
Har du varit full?: nix
Har du däckat?: No
Har du haft sex på fyllan?: nej
Har du rökt?: ne
Har du snusat?: ne
Har du gjort något olagligt?: ja
Har du slagit någon ner till marken: haha, har jag säkert på skoj, utan att det gjorde speciellt ont då

Ja/Nej:
Är du allergisk mot något?: Ja
Tror du på Gud?: komplicerad fråga...

Har du mer än 3 bästisar?: a
Är du vegitarian?: nej
Är du olydig?: ibland, beror på vad det gäller
har du vart med om ett stort gräl?: Mm :(
Antingen eller:
mjölk/saft: mjölk, haha
ibumetin/ alvedon: Alvedon
katt/hund: katt
cykla/gå: gå
öl/vin: ...

kanin/hare: kanin, men jag tål inget av de :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0