TEST



Jag tänkte änna lägga till ett litet test om mig själv. Men jag hittade inget roligt och jag la ju ganska nyss upp ett om mig på min andra blogg.

Mobilkontakterna!

- Har du pussat nummer 2 ?

Alice- Nej
- Vad har du för relation med nummer 20 ?
Mormor & Morfar- a de säger väl sig själv egentligen? Men jag älskar dom!
- När ska du träffa nummer  24 ?
Rebecca- på tisdag
- Är nummer 18 söt ?
Marcus- haha jadå!
- Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Julia- Öh, vet inte... hon e min storasyster..
- Gillar du nummer 14 ?
 Kundservice- ....
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
Bastian - Jao! typ varje dag
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
Sandra - vet inte. antingen blir de på bussen eller någon helg
- Är du nära vän med nummer 23 ?
Pontus - Jaa!
- Har du gått på bio med nummer 4 ?
Bilen- ehh.. nae de e ju lite svårt
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
Har än så länge inte den kontakten pga ny mobil...
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
Carolin- Allt från dammtussar i ett hörn under sängen till nästa prov (allt och ingenting!)
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
Ines - Jaa!
- Vad har du och nummer 24 för relation ?
Rebecca - Vänner och går i samma klass!
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26 ?
Simon - Vet inte, baka kanske? hihi
- Vad är det bästa med nummer 37?
Har än så länge inte den kontakten pga ny mobil...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0