PRESENTATION AV MIG

Jag följer andra bloggar som inte uppdaterar så ofta, med att ha en liten "mall" att genomföra under en veckas tid. haha

7 days a week:
Dag 1 – Presentation av mig.
Dag 2 – Därför bloggar jag.
Dag 3 – Min familj
Dag 4 – Mina framtidsvisioner.
Dag 5 – Mina 3 största intressen
Dag 6 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt"
Dag 7 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.


Presentation av mig:
Jag heter Astrid och bor på en liten ö i Göteborgs södra skärgård som heter Styrsö. Jag går i ettan på Schillerska Gymnasium på linje Samhäll/Estet. På min fritid pluggar jag, fotar, dansar, är med mina vänner eller bara är...
Jag kan bli väldigt tagen av ordspråk, citat... och är en tjej som har insett att låten man lyssnar på på morgonen, kan ha betydelse för dagens humör.
Nu känner jag mig lite smal med presentationen, men fråga om det är något!

Kommentarer
sillan

ja jätte gärna skickar via mail till dig om hur jag vill ha den:D tack ska du ha

2010-12-22 @ 12:52:29
URL: http://cuteegirl.blogg.se/
sillan

du kan kolla på dina mail nu:D

2010-12-22 @ 13:25:07
URL: http://cuteegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0