MINA FRAMTIDSVERISIONER

Min framtid... hmm.. svårt! Jag har faktiskt funderat över vad jag vill jobba med i kanske två veckor nu, varje dag. Då menar jag inte så som när man skulle välja gymnasium utan heelt seriöst nu! och från andra kvällen tror jag det var, blir mitt enda svar att jag ska jobba i någon hälsobutik med extrajobb som fotograf och såklart ha en underbar familj som jag trivs med. Och alla mina vänner! Ni måste också vara med i min framtid! Skulle aldrig kunna tänka mig ett lyckligt liv utan dom personerna som framhäver mina goda, glada sidor, även om det kan hända saker samtidigt som inte alltid är så roligt så lyckas dom alltid få mig på andra tankar. Mina vänner är som en enda stor dörr som visar vägen till ett otroligt stort leende och ett hjärta som bara pumpar mer och mer kärleksfärgat rött blod.
Ni som ska välja gymnasium, välj inte pga kompisar! Välj utifrån vad DU vill och vad ditt hjärta säger! Sen kanske dina föräldrar har en del kloka ord att tillägga, men det är ditt liv och din framtid!
Jag är så otroligt glad att jag har de vännerna jag har! Jag kan säga det hur många gånger som helst, jag tröttnar aldrig på att säga det! Nu när det är jullov känner jag att jag vill ta min mobil och ringa alla och fråga fall vi ska ses så snart som möjligt! Vänner är en stor betydelse i min framtid!
Nu kanske det inte blev så mycket framtid i detta inlägget, men jag har inte mitt liv planerat. Det jag vill och funderar på just nu, är det jag skrev. Annars brukar jag ta dagen som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0