MIN FAMILJ

Min familj består av mamma Agnetha, pappa Jerry, äldsta storasyster Jessica, mellansyster Julia och lilla jag, Astrid.
Jag är 10 och 11 år yngre än mina två systrar.
Julia har en kille som heter Marcus
Jessica har en man som heter William och tillsammans har de en dotter som heter Jolie!
William och Marcus är som två bröder för mig.
Vi är väldigt nära varandra i våran familj.
Jag åkte till Malaysia i tre veckor med min kompis familj. Jag höll på att dö av saknad redan på båten påväg från Styrsö. Men det blev inte bättre när resan var slut och jag var hemma igen. Jag hann vara hemma i 5 dagar, sen skulle hela min familj iväg till Thailand i tre veckor. "Dehär gör vi aldrig om igen!!" sa vi måånga gånger när resorna var över.
Jag har träffat få familjer som har en sån nära relation som våran. Jag är glad att det är just min och jag vet att mina läsare också känner sig glada över just deras familj!
det kanske låter lite överdrivet eller skrytsamt, men det är inte menat åt det hållet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0