3/12-10

Har mycket i skolan just nu. Dålig uppdatering pga. att jag ska få sova, hinna läxor och orka skolan...
Det är redan december!! Helt otroligt hur snabbt det har gått! Känns som om det var tre veckor sen jag började gymnasiet. Tiden går snabbt när man har roligt! Hoppas bara att det kommer hålla i sig i minst tre år till!
Men det gör det säkert!

Nu ska jag kolla på film med min vän Simon!
Imon ska jag sitta med näsan ner i alla skolböcker tills jag blir helt galen av alla mattetal, engelska och spanska grammatik sätt, foto skräck bilder, källkritik och skönhetslitteratur... juste, The Notebook också (läser den engelska versionen i skolan)

Uppdaterar när jag har tid!
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0